15 maj

Lördagkväll. :-)
Var inte ledig igår utan jobbade en stund. Hade det dock lugnt med bara 4 barn.
Sambon for iväg på kongress i torsdags och kommer inte hem förren i morgon. Har därför passat på att städa ett par av mina bokhyllor. Bra med en ledig säng att lägga allting på. Tycker det ser ganska hyfsat ut nu. Har även städat lite i kylskåpet. Ska ta det sista i morgon.

På jobbet har vi stegräknartävling. Ska gå minst 7000 steg/dag för att få vara med. Igår var jag ute i 20 min eftersom jag behövde en massa mer steg. Upptäcker att det bara har ökat med 20 st! Inte undra på att jag får gå som bara den. Satte räknaren på skon istället ocg gick ett varv till,kom då upp i nästan 1800. Så idag har den suttit på skon hela dagen. Kan lugnt säga att jag bara behövde ta en liten sväng ikväll för att komma upp i mina 7000 :-)

Igår cyklade sonen och jag till Cervera och kollade in lite tänkbara önskegrejer till studenten. Han häpnade över alla priser. Ja inte är det billigt att flytta hemifrån inte. Är väl bara att hoppas för honom att han kommer in på Högskolan här i stan.

Gjorde ett litet bebiskort igår kväll framför tv´n. Ikväll ligger dottern där med pojkvännen. De firar 5 mpånader idag så jag blev utkastad när hon skulle bjuda på middag. Tur man har jobbet nära med datorer. Försökte komma underfund med hur scannern fungerade. Ska gå att scanna in negativ till bild. Men jag blir inte riktigt klok på vart den scannar av någonstans.




ATC-swapp

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ibland är det riktigt mysigt att jobba sådana dagar. Själv har jag så mååånga timmar jag borde plocka ut och då sambon var ledig kändes det som en bra dag att bara vara.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback