8 maj - nu är det ledigt igen

Bara 5 veckor kvar till skolan är slut :-) men oj vad mycket som ska hända till dess.

Ikväll ska jag på konsert igen, denna gång ska vi lyssna på Per Gessle som spelar här i stan.

I morgon ska vi fira min födelsedag med släkten här. Har varit och handlat hem nästan all mat. Min planering sprack då jag inte hitade någon fryst lax i tid, skulle ha rimat den. Så det blev fram med kokböckerna och leta nytt recept. Blir nog gott hoppas jag.
Det värsta med att ha hem folk är att jag måste plocka undan alla scrappsaker som har bredit ut sig över hela lägenheten. Övriga familjen tycker vi har besök för sällan ;-)


födelsedagskort till kära
netha

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

vilket underbart kort!



ha det gott!



kram Lise-Lott

Postat av: JaanaBanana

Vilket fint kort du lyckats göra!

2009-05-08 @ 18:04:23
URL: http://jaanabanana.blogg.se/
Postat av: cina

Åh vilket superfint kort!! Ha ett trevligt kalas :)

kramar

2009-05-08 @ 23:52:44
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Mimmimarie

Hoppas du har en härlig födelsedag! Kram från Marie.

2009-05-09 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback