24 mars - kladdat

Idag har det varit riktigt ruskväder, blåsigt nordanvind och dessutom snöat under några minuter i ett par omgångar. Inte alls kuligt :-(

Ikväll har jag kladdat med distressdynorna. Har gjort bakgrunder till en atcswapp. Trodde det var 5 st, men nu när jag tittade så skulle det vara 9 st! Vilken tur att jag kladdade ihop 4 extra bakgrunder. Nu måste jag bara komma på vad jag ska göra med dom, för som vanligt är jag ute i sista minuten. De ska skickas i morgon. Tur att jag börjar sent :-)

Ett försök till att kladda ner en tags med hjälp av stämpeldynor inspirerad av Saras demo på Brunsons i fredags.

Stark solsken i går kväll



Kommentarer
Postat av: Mija

jag vet varför dert gör så ont i skallen - tror jag...ögonen vill har starkare glas..måste fixa det!! Köttfärsgratängen med kål & cutty var fantastiskt god! Det är ju min man som lagar all mat hemma - han är så bra på just det...



Mija


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback