Utmaning

Hittade denna hos Lotta. Var ju en kul grej.

SKOR: sandaler.
SNEAKERS: nej
JEANS: ibland.
T-SHIRT: ofta
 UNDERKLÄDER: vita eller svarta
VÄSKA: Ryggsäck
PLÅNBOK: Brun, + en röd myntbörs
SOLGLASÖGON: nej, inbyggt i glasögonen redan
 KLOCKA: sälan, använder mobilen
SMYCKEN: örhängen, ring och något halsband
 MOBILTELEFON: Nokia
DATOR: personalköp
SMINK: väldigt sällan.
ANSIKTSKRÄM: aldrig
DEODORANT: nej
TANDKRÄM: Acta eller pepsodent
SCHAMPO/BALSAM: Barnängen
TVÅL: Lux
PARFYM: Någon Hugo Boss förtillfället
MINERALVATTEN: inte gott
VIN: ja tack
DRINK: Pinã Colada
BRÖD: Polarbröd
 MAT: kyckling eller lamm
GLASS: SIA
GODIS: chokald i olika former
SÄNG: Dux
LAKAN: vita
 FRISÖRSALONG: den som har tid när jag vil klippa mig
DAGSTIDNING: på nätet, Hallandsposten och Aftonbladet
MAGASIN: Sudoku i någon form

*********************************
Häng på ni också och skicka mig länken så jag får läsa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback