18 jan - slö

Oj vad det tog på kafterna med gårdagens scrappträff fast det inte alls var jobbigt. Har varit helt off idag. Efter en räkmacka åkte jag och satte igång diskmaskinen på jobbet. Sedan stack jag till Nautilus. Skönt på morgonen när man nästan är ensam där. Direkt när jag kom hem gick dottern och jag till jobbet och städade undan. Vi börjar bli vana nu så det gick himla snabbt. När jag kom hem sedan var jag helt slut. Satte mej och tittade på Körslaget. Men hur röstar folk? Hur kunde kör Wells åka ut?????
Sedan har jag slöat hela dagen och knappt gjort något förutom tagit hand om tvättstugan. Nu ska jag fortsätta slöa och surfa unt lite i rymden.
Magen är lite i uppror så jag hoppas det inte är maginfluensa på g :-( Kanske bara dagens rester med räkor på pizzan från igår




Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det låter rätt gott med en riktig slöardag efter en dag fylld med pyssel.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback