11 feb - Utmaning 2

Jag har blivit utmanad av Lise-Lott

Dessa regler gäller:
REGLER 1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade

1. Gillar inte att städa (kan sambon intyga)
2. Just för tillfället trött på mitt jobb
3. Gillar att organisera
4. Svag för brieost
5. Äter för mycket godis
6. Slarvig att betala räkningar, finns dock inte hos kronofogden i alla fall ;-)
7. Skulle vilja bo med tillgång till en liten täppa

Jag utmanar.
Hedvig
Bodil
Mija
Hanna
Cissi
Towe
Fru Grip


Kommentarer
Postat av: Mija

Jag är med!!



Kram

Postat av: Maria

Hej! Jag önskar dig en trevlig kväll och helg! Jag ska ha tjejscrapkväll här ikväll :) Kram Maria

2009-02-13 @ 16:44:11
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback