16 dec - snö

Usch ja nu låg det en del snö på marken när man vaknade. Kanske hade jag tyckt det var mysigt om jag sluppit alla rastvakter på skolan då man inte får kasta snöboll. Kan jag säga att det är ganska tröstlöst att försöka ha ordning då! På em tog vi fritidsbarnen och gick till ett grönområde utanför skolan så de fick kasta lite. Då är det skoj

Ha hållit på och fixat etiketter till mina julkort, kanske hinner omgång två med tömningen i morgon.

Ställde in besöket av nya pojkvännen idag. Sonen var inte i respektabelt skick efter gårdagens studentfest. Vi behöver ju inte skrämma bort grabben direkt ;-)

I morgon väntar samkväm med de närmaste kollegorna, ska bli skoj

Vy över skolgården utanför sovrumsfönstret



Utanför mitt köksfönster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback