9 aug- jobbat en vecka, uppdaterat med bilder

Ja det gick det med. Nästan hela veckan var lugn och trevlig. Fått mitt nya schema för detta läsår, helt okej.
Det tråkiga med att jobba denna veckan var att jag inte han se så mycket på vår Gatuteaterfestival.

Vi fortsatte plocka ordning och packa förra veckan. Körde bort en omgång till till förrådet. I helgen har jag gått igenom mina kläder. Har bara två hyllor i garderoben kvar.

Sambo och dotter for till Göteborg för att se Madonna idag och igår. Ska bli spännande att höra vad de tyckte då recensionerna varit lite blandade.

Sonen och jag tog en sväng på stan och inhandlade regnbyxor, träningsshorts och gympaskor till honom. Sedan år vi brunch på
Smakfullt. Gott, det kan jag tänka mig att göra om. Sedan köpte vi en massa vindruvor och varsitt smörrebröd på Pick n Go. Åt det på kvällen då vi kollade film. Sedan åkte jag in en sväng och kollade lite på torget, finalen såg jag inget av för folk trängde sig :-( så jag åkte hem igen.

Idag hade jag tänkt att vi skulle till stan och äta pizza, men jag gjorde misstaget att visa menyn igår. Det var ingen pizza som dög åt herrn. Var lite mer exklusiva pizzor runt 130-140 kr/st Så då tänkte jag att vi köper en här och sitter ute på gården. Men det kom ett åskoväder så vi fick sitta inne och kolla på Nisse Hult istället.



Krånglar med att ladda upp  bilder, så det får väl vänta tilli morgon då.
Måndagmorgon Nu gick det :-)



brunch


kyckling och bacon


mums


nya träningsshorts


Klowncitos, från Mexiko


Fankaba


Max Normal


Plötsligt lät det utan för fönstret i torsdags



Kommentarer
Postat av: isabelle

åh va underbart god maten såg ut att vara!

Postat av: mimmimarie

Mannen i bubblan ser kul ut.

2009-08-10 @ 09:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback