Trött

Måste nog vara trött, sov till kl 9 då väckarklockan ringde, var tvungen att gå upp i tvättstugan. Men jag hade lätt kunnat sova vidare. Det är ju så himla mörkt ute :-(
Fick ihop 5 st kort och en låda på fm. Sedan var jag på adventkaffe hos svärisarna som brukligt är på 1:a advent. Sedan hade vi övning och konsert med Kommunkören. Kul, var runt 100 pers och lyssnade på oss.
Blev sedan en sväng på stan. Köpte lite ost och några band hos Brunsons, ja osten köpte jag inte där förstås ;-)
Resten av kvällen har jag fixat med alla julkort och tändsticksaskar som jag ska ta med till jobbet i morgon och försöka sälja. Hoppas det ärnågon som köper något i alla fall.










Kommentarer
Postat av: Bodil Ödman

Jo du det hade väl varit fint om scrapsakerna levererades vid dörren. Då kan man ju gå i morgonrockenhela dan. Hoppas att tröttheten släpper. Var du inte hos MiMa´s igår. Där var det ju 10 % på allt i butiken. Bind-it-All maskinerna med en massa tillbehör har kommit hem nu. På onsdag ses vi inte. Jag skall till min bästa väninna i Borås och hinner inte hem till scrapkvällen. Men veckan därpå skall jag nog försöka vara med igen.

Ha det gott!

Kram

Postat av: Jaana

Finfina kort ! Särskilt de två understa....Vad är det för glittriga bokstäver du använt ?



Kram Jaana

2008-12-01 @ 18:37:01
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback