5 maj

Idag har jag varit i tingsrätten. Förmiddagensmål blev intsällt då målsänganden inte dök upp :-( Hur sjutton tänker man när man gör en polisanmälan på någon och sedan inte dyker upp när det väl ska upp i rätten. Det är tyvärr inte många gånger som jag suttit en hel dag där alla mål har gått att genomföra. Respekten för rättväsendet är inte högt bland de inblandade. Tänk vad mycket det kostar samhället med alla inställda mål :-(

Var även till tandhyginisten, inte det heller roligt. Fy vilket jobb de har igentligen...stå och rota ii andras munna hela dagarna, blääää

Roligare var att jag var och kikade lite på en ny kamera. Kanske det blir en Fuji finepix Z5, om den nu finns kvar. Fanns bara ett ex som de reade ut nu.

image1047
Till min kära nätsyster som fyllt år. Kram
netha

image1048
Ett kort till ännu en nätvän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback