10 mars

Äntligen. Har nu pratat med en högra kille på Office och han kollade upp mitt ärende. Ringde tillbaka i em och fick veta att jag skulle få en ny dator eller få den gamla tillbaka, som nu skulle vara lagad. Nu var det upp till mig. Ja det valet var inte svårt. Har daton blivit lagad 3 ggr, nu 4 så tar jag självklart en ny om den inte är sämre än den gamla. Det skulle den inte vara, bara lite lägre, men det kvittar ju. Dessutom får jag den hemkörd hit, fast då tar det någon dag längre. Med tanke på att vi inte har någon bil själva så valde jag ju det med. Så nu är det bara att vänta....igen. Ang kompensation för över 70 dagar utan dator sedan 24 nov så skulle jag återkomma när jag fått hem den ny

Kommentarer
Postat av: Cina

Äntligen !!! Och självklart ska du ha kompensation, fattas bara! Åh så roligt det blir att du äntligen är "hos oss" igen :)
*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback