15 juni - scrappat

Har jag gjort idag. Ett kort, en dubbel LO, 4 enkla. igår gjorde jag en. Känner mej nöjd med detta. Kul att vara igång igen.


Gillar sommarstämpeln från Kortmakaren


Gårdagens LO

Till mitt blomalbum i st 8*8

Snabbscrappat med ett sådant mönsterpapper

Från Marinfestivaldagarna förra året

Nya härliga papper inhandlade hos Brunsons

Vänster sidan till min dubell LO

och höger sida.

Har även bokat biljett till Norrköping i juli. Dottern och jag åker hem en vecka och hälsar på. Måste ju få gosa med min systerdotters lilla kille.
Har kommit upp i bil 216 i helgen. Nu går det sakta men säkert framåt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mycket du har fått gjort!

Mmmmmm, sommarstämplen är verkligen härligt somrig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback