22 feb

image900
Nu har jag bokat en resa till Mallorca-Alcudia för mej och min väninna. Ska ner och hälsa på hennes dotter som gör praktik där. Ska bli så himla skönt att komma iväg en sväng :-)
image901
Ska bli spännande att se om det har förändrats något sedan jag var där senast. Säsongen har inte riktigt börjat när vi åker så det var inte mycket att välja på, i alla fall inte i Alcudia. Men vi får hoppas att inte allt är stängt i alla fall.


Annars har jag fixat det sista inför morgondagen. Har varit och handlat en massa att äta, bakat och packat. Har även bärt över det mesta. Ska bli sååå himla skoj

Nu ska jag slappa framför På spåret och vad det mer kan vara ikväll. Dottern är och blir firad av bästa kompisen. De skulle se Morgan Pålsson filmen och äta. Sonen drog till Game center och skulle vara där hela natten. Kommer hem efter 6 i morgon bitte. Gillar det inte riktigt men vad kan man göra nu när han är myndig. Är väl bara och lita på att han sköter sig och att inget händer. Blåser för fullt här nu ikväll.

Kommentarer
Postat av: L8

Åh vad underbart det ser ut - jag vill också åka!!!

Kram

2008-02-24 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback