14 dec

Idag har jag lagat julköttbullarna. Så nu är ännu en sak gjord.


Har även slagit in ett par paket som ska skickas iväg. Tvättat har jag gjort hela dan så nu är jag i fatt igen. Fortsatte mitt städryck inne hos Sara idag. Rensat ut en massa kläder ur garderoben. Men det skär i hjärtat att göra sig av med en massa hela och fina grejer. Bla har vi plockat väck ett antal termobyxor och vinterjackor. Blir ju för dyrt med frakt så det är inte ens lönt att försöka sälja :-( En massa fina tjejkläder har vi också plockat undan, kanske de går att sälja bara jag får tid till det.

Har även hunnit med en matmarknad inne på Slottsgården. Närproducerad god mat såldes där. Köpte julost, korv, bröd, hjortronchatney, gäddpaté och vad det var mer. Alltid lika roligt att gå där och provsmaka även om jag inte längre får med mej den övriga familjen. Bil 310 körde om mej på vägen hem.

I morgonkväll väntar samkväm med de närmaste kollegerna. Har beställt grekiskbuffé som vi ska smaska i oss. Litet julklappsbyte ska det också bli.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Visst är det skönt när man kan börja kryssa av saker på att göra listan inför jul. Här har vi gjort lite i taget vi oxå. Ikväll görs det goda saffransskorpor, kan säga att det doftar gott här nu!

kram ANnika

Postat av: mikkaelo

Åh köttbullar, ända jag äter på julbordet! haha :D

2008-12-15 @ 18:04:12
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: netha

Ja va bra att du påminde mig, det skall jag göra imorgon, juleköttebullar. Mums.

Va du är flitig.

kramis

2008-12-16 @ 20:29:10
URL: http://nethas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback