Lördagkväll

Idag har jag gjort en LO och på börjat en dubbel LO
image516


Har en massa utstansade dies så idag har jag börjat sortera alla i olika kategorier. Oj vad många jag hade. På fotot är det långt ifrån allt.
image517

Satt och bläddrade i Scrappiz galleri på em och hamnade i den  "känsliga"´mappen. Många LOs som berörde på ett eller annat sätt. Var tvungen att ge mig iväg till kyrkogården och försöka hitta min kollegas barns grav. Hittade den efter mycker letande. När jag väl var framme så bara strömmade tårarna ner. Minnen kom tillbaka från när min syster miste sin lilla flicka. Kan fortfarande höra henns förtvivlan när hon ringde och berättade att de höll på att förlora Sofie. Och där satt jag 30 mil bort :-(
Den här graven var full med blommor i rosa och vitt. Vackra hjärtan och kransar. Även en söt liten blomtavla ala Kitty med rosa rosor fanns det också.
Det är bara så orättvist i världen. Alla vuxna som sätter hur många barn som helst till värden och skiter i dom från första stunden. Medan vissa inte vill något hellre än att få bli föräldrar men inte lyckas. Alla barn som aldeles förtidigt får lämna sin familj till ett liv i Nangijala. Man kan inte annat än gråta. :-(
image518

Kommentarer
Postat av: Jenny L

Usch så sorgligt när barn dör. Men det var en väldigt fin Kitty-tavla av blommor.
Kram/Jenny L

2007-05-06 @ 09:28:40
Postat av: Annika E

Vilken jättesöt blomtavla! Ja, livet är inte rättvist... Kramis!

Postat av: Lotta

Jag kan inte annat än hålla med dig. Att förlora sitt barn måste vara outhärdligt svårt. Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara :-(

Kram L8

2007-05-06 @ 16:39:57
Postat av: Karin

Ja, det är inte annat än att hålla med dig.
Det är ruskigt att sådant ska hända små barn och deras föräldrar som verkligen bryr sig om sina barn!
Stor kram och en tanke sänder jag dig
//Karin

2007-05-07 @ 13:38:06
URL: http://karabara1972.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback