Hemma igen

Tänk vad skönt det är med sin egna säng :-)
Resan hem gick bra när vi väl var på tåget. Först var inte sonen ute i tid så jag fick stappla bort till Dreamhack, när jag var påväg in sp kom han lunkande. Nästan ända framme vid hotellet upptäcker han att han glömt ryggsäcken. Så det var bara för honom att ila tillbaka, som tur var stod den kvar där han lämnat den. Eftersom jag inte visste hur det skulle gå vågade jag inte beställa taxi förren jag såg att han var ingång. Tog sedan ca 30 min innan taxin kom. Det ska gå på 10 min sa de i receptionen dagen innan när jag frågade. Snacka om att jag var lite smånervös i några omgångar. Men sedan så kom vi väl iväg med en marginal på 7 min.

Under dagen besökte jag bla Rosengården. En park med över 400 olika sorters rosor. Tändsticksmuseet och Kulturhuset med utställningen Ecco Homu han också med. Sedan var det dags att träffa Annika. Satt på ett jättemysigt fik och snackade och åt god macka och fudgetårta. Han även strosa omkring lite på stan också innan jag var tvungen att ta mej tillbaka.

Har sett 081-085 uner helgen och idag såg jag 086. Bra flyt nu.

Idag har vi suttit och pratat mål på fm på jobbet. Blev sedan bjudna på taimat till lunch. Mums
Ikväll väntar tvättstugan + att jag ska ringa min pappa som fyller år.
image575

Kort till pappa
image576

kort till Annika S

Lite foton från Jönköping:
image577
Nu är vi på väg
image578
På plats! Man satt väldigt tätt och var tvungen att ha sina grejer under bordet.
image579
Smaskig bakelse
image581
Anna
image582
Chinatown
image583
Alunrot
image584
Amsterdam
image585
Rhapsody in blue

image586

image587
Tonårsfrukost


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilken himla tur att ni hann med tåget till slut. Tack för en riktig toppeneftermiddag! Ser verkligen fram emot nästa gång vi ses.
kram Annika

Postat av: Cina

Åh vilka ljuvliga rosor *suckar hänfört* Och vad mysigt med en Annika-träff ! :) Glad Midsommar min kära vän !!!
*kramar om*

2007-06-22 @ 09:25:10
URL: http://dreamcatched.blogspot.com/e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback