23 dec - dan före dan

Jaha då var vi snart där.
Började dagen med att slå in julklappar. Tiderna har förändrats, förr slog man in julklapparan på kvällen när barnen somnat, nu får man slå in dom på morgonen medan de fortfarande sover.
Åkte till Maxi och köpte mej en adventsstjärna på fot till sovrummet, 50 % + lite mer mat.
Sedan har jag gjort julgodis, kola, knäck och pepparnötter. Men inte sjutton vet jag om det ska se ut så här inte.
image841


Har natuligtvis fixat skinkan också, men den smakade inte som vanligt. Inte heller sillen var helt perfekt, behöver nog någon dag till för att ta smak ordentlgt.
Nu är jag i alla fall nyduschad och ska snart krypa ner i en renbäddad säng. Ser fram emot morgondagens morgon, då jag får äta min julmacka och öppna mina nätvännerpaket. Allt medan resten av familjen fortfarande sover sött.

image842



Kommentarer
Postat av: netha

Jo det ser ut som pepparnötter, när nötterna kommer i så blir det kallt och sockret stelnar. Få ut det så mycket som går, men sen är det bara att bryta isär dem när de har kallnad.
Visst var de goda.
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback