Oj

Oj, nu har jag visst inte skrivit på ett tag.
Den här veckan har det varit soligt och skönt här. Solat en del har jag hunnit med. Igår gjorde jag 4 st LOs på em/kvällen, snacka om flyt.
image711

image712

image713
Har även stämplat upp de flesta av mina stämplar, ja de jag monterat själv alltså. Så nu sitter de prydligt i två pärmar. Några vet ajg fortfarande inte vart de kommer ifrån men det får jag förhoppningsvis hjälp med. Tack alla som hittills hjäälpt mej :-)
Igår såg jag äntligen bil 100 :-) Tänk att det tog 1,5 år att komma dit. Så någon gång om 14 år ska jag väl vara klar!
Har gjort några atc på temat havet också, glömde fota dom tyvärr :-(
Jo jag har gjort en lista på alla mina QK-dies också, snyggt och prydligt i word.
Idag är dottern och sambon i Göteborg och lyssnar på Sahara Hotnights så jag är ensam hemma. Ja sonen dryftade sig till att  sitta och prata med mor sin en stund efter pizzan också. Tyckte vi skulle gå ut och äta, men det blev pizza på balkongen istället.
Om ni inte har något att göra så testa denna sidan. Blev fast där, blir så irriterad då jag inte klarar det. Men efter 3 dagar så har jag tagit mejigenom hela banan :-)
http://www.spotthedifference.com/default.asp

image710

Ett kort till en gammal brevvän i Finland. Har nog brevväxlat sedan vi var 13-14 år någonting

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Visst är det underbart med sol på sommaren, något vi inte är alltför bortskämda med i år!
Du har varit kreativ den här semestern, själv har jag bara gjort några kort. Nu hoppas jag att jag får tid, lust och ork att göra en hel hög snart, för det sinar fort i korthögen!
Den där filuren är så fin! Står på min önskelista med en hel hög med andra filurer.
kram Annika

Postat av: AnnikaS

Fy att lura på mig en sådan länk! Blev ju fast här halva dagen, men nu är det avklarat.
kram Annika

2007-08-09 @ 15:15:20
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Karin

Härligt du verkar ha haft det och fina LOs har du gjort!
Gillade verkligen ditt kort!
Tyckte om streckkoden! ;0)
Kram Karin

2007-08-11 @ 11:11:47
URL: http://karabara1972.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback