Slut på helgen

67200-3867200-39
Idag har jag faktiskt hunnit med 3 st LOutmaninge  på Scrappiz cybercrop.
67200-37
Den sista gjorde jag på mindre än en timme. Inte tokigt va! Nu är det bara att hoppas att man vinner någon av utlottningarna.
67200-36

Har tvättat som vanligt. Bla sonens vinterjacka. Tror inte den behöver användas mer denna säsong.

Var till Biltema en sväng och köpte 3 rullar med självhäftande tejp. Det var tur det för den andra tog slut nu i kväll. Besökte även ett antal affärer för att försöka köpa ett krysstag, men de vet ju inte ens vad jag pratar om :-( Nedrans att vi inte har något Ikea här.

Har fortsatt med mina spotlight-atc, idag gjorde jag en till klar. Påbörjat en sommaratc. Förhoppningsvis kommer alla bidragen till spotlightswappen i morgon. Saknar flera stycken. Själv måste jag göra klart 2 till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback