Slut på påsklovet

Ja du var det snart dags att jobba igen. Oj vad helgen har gått fort, men jag har verkligen kunnat koppla av.
Började dagen med att gå igenom en massa post som jag bara lagt undan. Tog över en timme

67200-10
Sedan åt jag två goda mackor framför tv´n

67200-9


Nu var jag laddad för en pysselstund. Har faktisk gjort 3 st kort, en svart/vit omgång med atc till en swapp och 2 spotlightatc

67200-8
Den här är gjord efter en skiss på scrappiz, tyvärr skulle den varit klar igår om jag skulle laddat upp den till utmaningen. Tänkte inte på att det är måndag idag :-(
Blev faktiskt nöjd med de svartvita bidragen men dom visar jag inte upp än ;-)
Nu ska jag ta mig igenom lite mail innan det är dags för sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback