14 mars - skapat och melodifestivalen

Vaknade strax efter 7 idag. Gick upp och gjorde ordning mej ett par räkmackor (billiga räkor på Maxi igår) Sedan satt jag mej framför dvd´n och tittade på The bestman, från förra veckan. Blev även Så ska det låta och en Beck. Satt och scrappade samtidigt. Så nu har jag gjort mitt bidrag till Tant Scrappas poängjakt denna omgång. Fixade även till texten på en annan.

Var sedan och tränade med sonen. Kändes att jag hoppade över en vecka. Känns i både ben och axlar. Det fick bli buss till svärisarna där vi skulle vara kl 16. Åt, drack och pratade.

Hem och snabbspolade Melodifestivalen. Omröstningen var kul med alla bidrag som hoppade fram och tillbaka i placering. Mindre kul med tittarrösterna. Hur sjutton kan man rösta fram vinnarlåten. Är ju inte ens en schlager. Schlager ska man kunna sjunga med i  och det kan man definitivt inte i denna. Minns inte ens hur den går fast jag nyss stängde av dvd´n. Fast nu slipper vi ju oroa oss för att behöva anordna det hela nästa år.

Idag såg jag bil 312, har tagit ett tag nu. Såg 309 och 310 på sportlovet vecka 8. Sedan såg jag 311 i början av veckan.

Korten som svärisarna fick idag




Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ser att du har hunnit med en hel del sedan jag senast var på besök i bloggen. Massor av härliga alster!

kram Annika

Postat av: Jaana

Ääääälskar det understa kortet !

Kram !



PS Jag gillade vinnarlåten ! :-)

2009-03-15 @ 14:26:29
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback