10 maj

O vilket väder vi har här nu och som vanligt blir jag gnällig då. Skulle så gärna vilja ha en egen liten täppa. Tyvärr tycker inte sambon likadant. På andra våningen bor vi säkrare för fuktskador, inbrott och insyn. Jo jag vet.... men jag vill i alla fall vara ute de härliga sommardagarna.

Idag har vi firat mej med släkten, en månad i efterskott.
Fick presentkort på Brunsons, tomatplantor, jord, dubbelhäftande tejp + pengar. :-)

Bjöd på kycklingspett och potatissallad + tårta

image1070

image1071

image1072


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

såg mumsigt ut!

Postat av: AnnikaS

Jag kan absolut förstå att du vill ha en egen liten täppa, hoppas att sambon kan ändra sig.
Maten såg verkligen god ut, kanske man kan få receptet på potatissalladen?
kram Annika

2008-05-12 @ 07:48:01
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: netha

Jag poppar in och önskar dig grattis igen. :-)
Du sicka goda kycklingspett, jag älskar det, mums. Vad har du för kryddor på dina?
kramis

2008-05-15 @ 08:36:41
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback