15 feb

Börjar inse att dagarna har alldeles för lite timmar för att jag ska kunna göra det jag vill. Börjar redan på morgonen coh jag kommer med andan i halsen till jobbet. Tur man inte själv är ansvarig direkt kl 8.
Hur som helst hopar sig grejerna jag bör göra hemma och alldeles för lätt hamnar jag vid datorn istället :-)
Har i alla fall gjort lite kort och layouter de senaste veckorna.
Igår drog jag iväg en fotobeställning till Crimson på kvällen, nu är de postade har jag fått veta. Sådant gillar jag.

Igår fyllde min lilla stumpa 19 år. Blev en kort stund hemma med familjen sedan försvann hon ut på studentfest och kom visst hem en sväng på em. Skulle varit iväg ikväll med, men de andra var visst lite småtrötta, undrar varför, så hon stannade hemma och ockuperade tv´n istället. Suck, jag som skulle kollat på Äkta människor medan sambon var iväg. Men det kommer väl fler veckor då jag kan få chans på tv´n.

I morgon är det kvällsarbete på jobbet och i helgen drar ungarna och jag till Norrköping för att fira moren som fyller år. Ja det blir väl ett äventyr hemma hos syrran som redan har dotter med familj boende hos sig.


Kort till min faster 91 år


Kort till svärfar 86 år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback