9 jan

Ja då var ledigheten slut för denna gång. Har haft en skön jul med mycket slappande. I helegn började jag scrappa igen. Börjat scrappa bilder från sonens student. Har blivit 6 st färdiga layouter och en på börjad, ett färdig kort + ett påbörjat + årets första julkort. Ska försöka mej på att göra ett i veckan.







Igår var vi på knutsfest med Saras orkester, trevligt. Började med konsert och sedan var det gröt och skinka, dans kring granen och lotteri. Van inget detta år men två priser fick vi inom familjen i alla fall.

Igår när jag gick upp möttes jag av att julgranen var borta och det var fullt med barr överallt. Sambon hade fått ett ryck mitt i natten och slängt ut den. Så idag har jag packat ner grejerna och tagit bort det mesta av julen i lägenheten. Advenstljusstaken vägrar jag dock ta bort ännu. Det är så ljust och mysigt med den.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad härligt att inspirationen kommit och det med råge. Kul att få se både layouter och kort!



Här är julen oxå utslängd, fast stjärnorna och ljusstakarna får stå lite längre för precis som du gillar jag känslan och ljuset.

kram annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback