30 okt - Gäsp

Det är mörkt ute men jag måste upp och börja packa. Ska upp till Norrköping ett par dagar och se till mor och far.

Har fått klartecken på vår renovering av kök och Saras rum, så nu är det en massa som behöver packas ner. Var ska jag då ha mina scrapgrejer? Det är både två kortkurser och en scrapphelg innan målarna kommer, hoppas jag hittar det jag behöver då.

Har hunnit få första snön om än bara i några minuter. Kan säga att det var inte lätt att undervisa då det var stora snöflingor utanför fönstret.

Jag har även varit på MiMas Stora vikardag. Fick göra sex olika projekt. Kul bla den här söta fågelholken


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad kul med renoveringen, eller i alla fall när det väl är färdigt! Gullig fågelholk.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback