14 mars

Ännu en vecka har nu gått sedan sist. Vad har hänt då?
Ja vi var och firade svärmor och svärfar igår.


Kort till svärmor


Flaskkort till svärfar

Håller på att planera inför nästa helgs scrappträff. Bakat matbröd. Kollat över tävlingar och priser. Har även börjat spåna på lite kort till mina nya kortkurser som jag ska ha på jobbet.

Rasmus var på studentfest i veckan. Tema "Jorden runt" Se så stilig han blev i sin egenhändigt målade jordentröja. Även ekvatorn fick vara med :-)


I natt snöade det igen, ska det aldrig ta slut? Fast det är väl ett i-landsproblem

I lördags dog en tjej, Anna,  som jag följt ett tag på hennes
blogg. Livet är bra orättvist. Det är tur att man inte vet vad som ska hända med en i framtiden, eller i morgon eller nästa vecka eller...

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Finfina alster du knåpat ihop, men vad är det för färgskala?! Det nya är RÖTT och TURKOST ju :-D



Det är verkligen tur att man inte vet vad som händer i framtiden. Det gäller att försöka leva mer här och NU.



Skulle du vilja dela med dig av dina foton från träffen förra helgen? Skulle bli superglad.

kram Annika

Postat av: Annika

Mycket stiligt flaskkort måste jag tillstå. Biljetter klara även hem ca samma summa

2010-03-16 @ 08:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback