5 juni

Igår hade vi studiedag på jobbet. Höll på med utvärdering av läsåret samt lite friskvård. Prövade på stepp. Blir tokig på hurtfriska ledare som ser så himla glada ut. Själv hade jag svårt att få ihop fötter och armar samtidigt. Resultat : onda vader och fötter. Nej detta var inget för mig, föredrar styrketräning.  Blev utlottning i vår stegtävling. Vann första pris :-) 30 min massage på Träningskompaniet. Kul

Häktiskt dag idag. Tvättat, börjat fixa mat inför nästa helg då min syster med delar av familjen kommer hit. Varit en sväng på lite jippo hos MiMas. Firat min svågers flicka och kille. Försökt att fixa till en fejknäsduk av en bit balklänningstyg. Kan tala om att det är inte lätt. Tog nästan 1,5 timme att få den snygg. Till i morgon är det bara att stryka skjortan kvar, sedan kan sonen åka på sin studentbal. Ska åka till dejtens föräldrar först och fota paret lite innan det bär i väg till Tylösand.



Ja nu hoppas vi bara på lagom varmt och fint väder i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback