4 juli - 4 dagar kvar

Nu är värmen här och det rejält. Själv trivs jag nu bäst i skuggan. Har suttit under äppelträdet och läst. Ätit jordgubbar och melon.
I fredags grillade vi för första gången i år. Lamm - mumsigt.
I går åkte dottern till Kroatien med bästisen och hennes familj. Usch vad orättvist livet kan vara. Och två veckor ska de vara iväg t.o.m
Själv ska jag joba fyra dagar till sedan åker jag till Kungsbacka på mässa och scrappträff. Ska bli skoj.
Spelade minigolf idag och var två slag bättre än förra veckan. Hur ska det sluta innan sommaren är slut?








Kommentarer
Postat av: Annika

Tiger Wood se upp säger jag bara.....

2010-07-04 @ 22:48:20
Postat av: Lotta

Härligt, härligt! Jag trivs också bäst i skuggan - eller i källaren ;-)



Kram L8

2010-07-05 @ 07:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback