28 juli - härligt med semester

Tänk vad härligt det är med semester. Stackars de som inte har något obb och kan få den här lyxen.

I måndags var jag en sväng på stan. Skulle avsluta med en glass hos
Riccardo, italienskglas gjord här i stan, men då var han inte där :-(
Sedan var sonen och jag på vår minigolfrunda. Är nu nere i 50 poäng. Blev lite sur på att jag missade sista banan, annars hade jag vunnit. Avslutade det hela med glass. Mums
På kvällen var jag och tittade på stand-up Badjävlar, Betér och Schyffert i hög form. Kuligt. Håller med Betnér, skaffa kylskåp på systemet. Stod och hängde vid samma bord som Reine Brynolfsson i pausen.



Igår fick jag ut sambon och käka glass, då var Riccardos öppet. Tog en liten tripp och kollade in en konstutställning med. Dottern lagade god lagryta och det var Allsång på tv.
Idag fick jag min morsdagsgåva av sonen. Lunch på stan. Det blev bakad potatis med räkröra på Plaka. Dock fick man leta efter räkorna. Fanns 5 st överst och det var nog allt.

Ikväll blev det ett par timmars scrap hos MiMas. Trevligt
Ja hela veckan har varit fylld med scrapp tror jag gjort 9 LO månd-onsd.







Kommentarer
Postat av: mimmimarie

Den sista LO är fin, den kommer jag definitivt att lifta.

2010-07-29 @ 08:08:44
Postat av: Lotta

Visst är det skönt med semester :-) Håller tummarna för att det går bättre med minigolfen nästa gång.

Kram L8

2010-07-29 @ 09:37:12
Postat av: AnnikaS

Visst är det underbart med semester. Fortsätt njut och ha det gott!

Den där italienska glassen smakade jag förra sommaren, sååååå god.

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback