25 juli - 2veckor

Ja då har 2 veckor gått på min semester. Känns som om det är mycket längre. Har nu 3 hela veckor kvar innan hösten är här. Fast imorse var det bara 13 grader, blåst och regn.

Sonen har kommit in på sin lärarutbildning här i Halmstad. Så nu blir det att plugga i 4 år till, tror jag det var.

Den här veckan har jag scrappat lite. Både LOs och kort har det blivit.


Från träffen i Kungsbacka


Från träffen i Kungsbacka


Äntligen är tackkorten iväg skickade, förhoppningsvis är de också framme nu

Har även varit och spelat minigolf med min väninna, när vi gjort det tog vi oss ett litet dopp vid Handikappsbadet. Skönt.

Inte så mycket folk hade hittat ner denna lagom varma fredag em.
På kvällen lyssnade dottern och jag på Hackabees och Conrad Boqvist som spelade på Cafe Rotundan.





I går var vi i Broaryd och firade sambon kusin som fyllt 60 år. Detta kort fick han.


På vägen hem såg vi tre tranar som spatserade omkring på en liten äng. Eftersom vi åkte med min fågelskådande svåger så stannade vi naturligtvis för lite fotografering.







Har två tomatplantor på balkongen. De växer som attan, men de flesta blommorna ramlar av :-( Men två tomater ska det bli i alla fall.



Avslutar med en bild på mitt braiga inköp i sommar.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Semesterveckorna går så fort, själv har jag avverkat en nu och har 4 kvar.



Underbara alster, söt som socker och tackkortet blev favoriterna idag.



Ha det himla gott och fortsätt njuta av semestern.

kram Annika

Postat av: Annika

Den där dynan är inte köpt på bästa stället ser jag FYYYYYYYY syster

2010-07-25 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback