15 juli

Sov länge, ända till 8.15. Men det berodde nog på att det var väldigt mulet ute idag. Perfekt väder för att sitta inne och pyssla. gjorde klart, limmade och dekorerade min kort från igår. 8 st blev klara :-)


Ett rejält oväder fick vi också.


Oj vad det regnade och åskade.

Fick undanplockat på mina inköp från Kungsbackamässan. Det blev lite grejer

Förvaring. Den väskan blir nog perfekt för lite småkrafs


Fina stämplar och dekorationer + masssssssa gluedots


Ny skärmatta som är lagom stor att ta med sig, 30*30. Bra pris på distresser 4 st för 200 kr.


Allt detta fick vi i vår goodiebag. Ja vi som var där bägge dagarna fick 2 st, så det blev dubbelt av en del.
Tack Kortmakaren, Pagoni, Forma, Do &ReDo, Scraplyckan, Fuji och Japan Foto. Det var säkert någon mer som jag glömt.

Ikväll har jag varit på grön/röd allsångskväll. Ikväll var det vänstern som stod för låtvalet. Duktig tjej som pratade hade de i alla fall.





Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Ibland är det skönt med en riktig åskskur, så länge man är inomhus :-D



Det ser ut som att du fyllt på pysselförrådet en hel del, massor av fina saker!

kram Annika

Postat av: mimmimarie

Vad är det för runda små burkar med lock du köpt. Vad ska du ha i dem?

2010-07-16 @ 21:31:33
URL: http://orjanstorp.blogg.se/
Postat av: Josefin :')

Nemen OJ regnar det i Halmsta?



sv: Jo, mamma berättade det så jag funderar på att lära mig några låtar och sjunga lite för henne :D (eller inte) ae men ska nog ta och bränna en skiva så hon får en till fast från mig :D

2010-07-21 @ 20:08:02
URL: http://lekandur.blogg.se/mittlivibilder
Postat av: AnnikaS

Jag kunde inte kommentera det senare inlägget så jag skriver här istället.



Det är så roligt med konserter, toppen att bo i en stad som Halmstad där det verkar vara mycket sådant.



Visst är det skönt med semester, jag är oxå nere i varv och det har inte ens gått en vecka.

kram Annika

2010-07-22 @ 10:39:18
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback