14 juli - varmt

Puh, detta är för bra. Har varit över 30 grader flera dar nu. Trivs bäst i skuggan nu för tiden.
Min nya stol till balkongen är välanvänd. Går att sova i den också ;-)
I måndags var jag och lunchade med en kollega på stan, trevligt. Sedan bar det hem till min stol som jag släpade ut på  gården. Lyssnar igenom de tidigare sommarprogrammen, eller läser. Idag satt jag på balkongen och pysslade. Försöker komma underfull med mina towbompennor. Märker att alla papper inte passar för denna metod.

Idag spelade sonen och jag minigolf igen. Blev inte i söndags. Gick både och, samma resultat som förra veckan vilket kunde blivit bättre om jag inte fått en tia på en av banorna.
Börjat plocka fram det jag handlade ii Kungsbacka, men jag blev fast med korttillverkning istället. Så än så länge har jag bara bilder på pappren jag köpte.


Så här ser min frukost ut nu för tiden. Det gäller att passa på medan det finns jordgubbar :-)


Smaskig sommarlunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback