24 jan - slut på helgen

Ja då var det strax jobbardags igen.

I fredags var bägge ungarna ute på vift. Blir visst så oftare och oftare nu. Fixade rostbiffen och dajmtårtan vi hade igår och slöade framför datorn. Provade min epilator. ajajaj

Lördagen gick också åt till att förbereda släktkalaset. Var även in till stan en sväng och hämtade mina foton. Var nästan snöfritt på cykelbanan hela vägen till stan.
Sonen konstaterade att han inte skulle ha klyftpotatis på studenten i alla fall. Var visst jobbigt att skala potatis. hihi. Släkten kom och sonen blev uppvaktad. verkade nöjd med dagen då han försvann ut med polarna runt 22,30. Drack lite whiskey med min svåger innan han tog en taxi hem. Sedan tittade på Robinson innan det var sängdags.

Idag har jag slöat, kollat tv, fixat lite inbjudningskort och tvättat. Så den här helgen har försvunnit den med.




Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Vad gott! /Lillsnörpa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback