16 jan

Då är man inne i den vanliga lunken igen. snön håller fortfarande oss i ett stadigt grepp även om det inte är fullt så kallt längre.
Dottern har sovit över hos pojkvännen för första gången. Håller hon på att bli stör kanske.
Sonen planerar sin 20 årsdag.
Själv har jag börjat planera inför min nästa scrappträff. Skickade ut inbjudan ikväll och har redan flera anmälda. Kul. Bäst man börjar fila på tävlingarna så man inte är ute i sista stund som vanligt.

Har plockat undan julen så gott som. Ska bara packa ner adentsljusstaken också. Fast jag vill inte riktigt för det är så mysigt med tända ljus.

I morgon tänkte jag scrappa lite. Tvättade idag så jag har hela morgondagen ledig :-)




5 januari 2009

Kommentarer
Postat av: Lotta K

Usch vad tiden går fort man hinner inte med riktigt, barnen växer och blir stora snabbt men själv tycker man inte att man åldras lika snabbt.

Ha en fortsatt skön kväll.



Lotta K



Ps. Jag kommer på träffen men mailen strular så jag kan inte meddela tillbaka.

2010-01-17 @ 19:24:58
Postat av: Ingela

Ska också försöka komma, måste bara få besked om jag jobbar.



Men vi ses kanske innan på Mimas Träff?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback