25 feb - förberedd

Ja nu kan +graderna komma. Har varit och köpt mig ett par höga fodrade gummistövlar. Det lär behövas när all denna snön ska väck. Skolgården på jobbet har  höööga högar med snö som ungarna älskar att klättra och hoppa utför. Igår var de och skottade taken så det blev mycket snö att bilda högar av.

I helgen ska jag på scrappträff och jag hoppas verkligen att det inte regnar då. Ska nog dra grejerna på en pulka tror jag. Hjulen på min vagn är inte stora så jag tror det bara blir jobbigt att ta den. Man kanske skulle börja packa lite med.


I måndags

Tisdag

Kommentarer
Postat av: Pia

Fler som har lika mycket snö som vi ser jag. Men det är fint med snön. Inte lika fint med slasket som kommit idag men det är ändå skönt att det töar bort lite. Tror jag med ska skaffa mig ett par såna stövlar....det kommer helt klart att behövas. Kul med scrapträff :-) och pulka låter väl som en bra ide.

Trevlig helg.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback