14 feb - Grattis

Stort Grattis till döttra mi som fyller 17år idag.
Tror nog hon blev nöjd med dagen. Jag och broder kom in och sjöng för henne på fm.  Då hade hon nog redan hunnit bli grattad av pojkvännen som sov över här för första gången. Sedan hade jag fixat scones som en snäll mamma jag är. Pojkvännen köpte en bukett röda rosor och släkten kom på em och fikade.

Själv har jag scrappat lite i helgen. Var även till Slottsjordsskolan en sväng, där det var scrappträff, och hälsade på.
Har även hunnit baka lite till födelsedagen


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Grattis till födelsedagsbarnet så här dagen efter.



Låter som att ni haft en skön helg!

kram Annika

Postat av: Cina

Grattis till dottern i efterskott. Och vilken härlig dag att fylla år på :)

Somrigt härligt kort du gjort AM, behövs i denna vargavinter!

2010-02-16 @ 08:11:12
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Cissi

Grattis till stora damen och jättefint kort!

Kram Cissi

2010-02-16 @ 10:53:45
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback