10 feb



Idag fick jag lite extra ledig tid. Skulle varit på möte hela dagen men det blev inställt på em, även en stund på morgonen blev inställt. Men då passade E och jag på att gå och fika på Regnbågen.



Var en klar me lite blåsig dag idag. Hann göra ett besök hos MiMas för att prata bort en stund. Hade fått in lite nytt skojsigt.
Passade på att scrappa lite på em. Tvätta gjorde jag också. Börjar bli trött på att maskinerna går sönder stup i ett :-(
Sonen gjorde taccos till middag. Mumsigt en onsdag så där :-)

Igår var jag och prövade på yoga och meditation. Kunde konstatera att det inte var något för mig. Men det var kul att testa.

På måndagkvällar har nu min kör börjat igen, så veckan bara susar förbi känns det som.





Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Låter härligt att ett inställt möte kan leda till en fika istället. Hoppas att allt är bra med dig!

kram Annika

Postat av: KarinN

Vad är det goda fikabrödet någonstans???? För inte blev det väl bara en kopp?? ; )

Kram Karin

2010-02-11 @ 10:19:50
URL: http://karinsscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Bodil Ödman

Va kul att du testade kycklingreceptet. Det är flitigt använt här hemma kan du tro.

Ha en fin Alla Hjärtans dag!

Kram Bodil

2010-02-14 @ 15:49:05
URL: http://www.frugredelinsdillen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback