31 dec

Tänk att detta året snart är slut.

Var ledig i måndags och tog en sväng på stan. Köpte lite grejer på rean till nästa års julkalender. Måste vara ute i tid.
Har även köpt och fått hem en liten smidig extern hårddisk. Ska flytta över alla mina foton dit tänkte jag. Det har varit rea hos MiMas så dit tog jag med en sväng. Kortmakaren lägger ner nu och hade rea på sina stämplar. Fick hem 24 st igår :-) Kommer sakna Maria, hennes butik och mässor.

Resten av veckan jobbade jag men vi hade det lugnt med få barn.
Vintern håller i sig men igår och idag verkar temperaturen stiga lite vilket inte gör mej något även om jag trivs bättre med kyla och snö än slask och brask.

Sonen gav sig iväg för en timme sedan, med shottroulett och klirrande påse för att fira nyår med polarna
Dottern stack precis till en klasskompis för att vänta in det nya året.
Själva går vi här hemma och hoppas få en ungarna ordentligt någon gång in på det nya året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback