19 aug - host

Ja nu har jag varit hemma i ett par dagar och kurerat mig. Detta består i en massa mediciner, glass och banan. Fast idag åt jag faktisk riktigt mat. Inte lika ont när jag sväljer längre. Sedan har det blivit en himla massa tv och  film-tittande, el sovande -  kanske fiftie fiftie.
Nu har jag mest hostattacker på morgonkvisten mellan 4 och 6. man är ganska trött sen kan jag tala om.

I går orkade jag plocka lite, satte in en massa layouter som legat och drällt här och där.

Har ju inte haft så mycket ork till datorn heller tyvärr.

Igår började dottern skolan igen och idag var det sonens tur. Eller ja, han börjar sin nollning på Högskolan idag. Började kl 11 och ringde hem för en stund sedan och sa att han inte skulle vara hemma förren vid 23. Ja det är lika bra han börjar vänja sig för livet som lärare :-)


Lite layouter från Kolmården förra året






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback