7 april



Idag har jag firat min födelsedag med syrran och hennes familj. Min systerdotter fyller också år idag. Paket och tårta precis som det ska vara. Spelade gitarrhero. Kul. Skulle jag kunna tänka mig att ha hemme med :-)





Igår var vi till stan. Hittade ett par skor och nya ljusmanschetter till min Cultljusstake. Sara köpte lite kläder och ett par skor. Fikade med Susanna på Lindahls. Kul att sitta och prata en stund. Blir ju tyvärr inet så ofta.

Tröttheten börjar smyga sig på oss nu. Här har man inte samma nattvanor eller inte heller morgonvanor som vi är vana vid. Men i orgon sover vi gott i våra egna sängar.

Dock skulle jag behöva vara här ett tag till för att se till att mamma över på att gå ordentligt.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Hoppas att du hade en riktigt mysig födelsedag!

kram Annika

Postat av: Lotta K

Grattis i efterskott

Lotta K

2010-04-08 @ 14:44:33
Postat av: mimmimarie

Grattis i efterskott. Tårtan ser riktigt god ut.

2010-04-08 @ 20:07:57
URL: http://orjanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback