25 april

Så då har ännu en vecka gått.
I fredags fick jag rycka in och hjälpa till på MiMas, Maria skulle iväg på mässa och behövde hjälp att packa ihop butiken. Gick snabbt och lätt.
På kvällen prövade vi ev studentmat, fast jag är nog lite tveksam till det alternativet.

I går skulle jag iväg och träna men när jag väl kom dit så var det stängt. De har ändrat öppettiderna, till det sämre. 9 på lördagen och inte förren 11 på söndagen. Då ska jag ju vara klar och sitta hemma och äta frukost och se på någon film. Tog en sväng med cykeln istället.

Har blivit lite städning också i helgen eftersom vi firade min födelsedag i dag, lite så här försenat. Bjöd på våfflor vilket blev uppskattat. Blev både kaffe och grädde kvar och lägger man sedan till lite whiskey och farinsocker så var det inga problem att ta hand om resterna när gästerna gått hem. Fick en utflykt inkl lunch, pengar och trisslotter. Även del av biljett till Leonorad Cohen i Malmö den 4 aug av sambon.

Nu är även alla grejerna till min kortkurs packat och klart. Hoppas de blir nöjda även denna gång.


Fina tulpanhjärtan på väg in till stan


Vår på gång


Badrums spindel

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Det var ju ett sådant trevligt inlägg med fina bilder ända till sista bilden, nu sitter jag här med rysningar och kan inte tänka på något annat än det läskiga krypet!



Ha en bra dag!

kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback