15 sept - irriterad



Gu vad jag blir irriterad på alla som ringer för att diskutera vad som är bäst för mig och min ekonomi. Skällde ut puckot som ringde idag. 3:e på 2 veckor. Undrade så fort han presenterat sig ocm de inte hade någon koll på folk de ringde. Han blev lite ställd och sa att de inte ringt mig sedan juni någon gång. Men skitsamma om det nu inte var från samma ställe. Sluta upp att tala om vad som är bäst för mig. Hur sjutton kan de försöka göra sken av att veta var jag har mina pengar!!! Och att de gått back så och så mycket.....

Jag söker själv upp om jag vill ändra något. Inte sjutton gör jag det bara för att någon pojkspoling sitter och läser innantill på sin dataskärm. Men denna var påstridig och förstod inte hur jag kunde vilja gå back på mina pengar. Det var vääääldigt nära att jag slängde på luren i örat på honom.
Talade om att det hjälpte inte att han tjatade jag tänkte inte ändra något ändå.

Hoppas han strök mig ur sitt register nu.


Får lugna ner mig framför Idol om en stund






Heja Halmstad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy för såna typer som bara jagar en. Jag skulle inte heller gå med på någon förändring för att en sån snubbe tror att han vet bäst. Usch och fy!!!

Tack AnnMarie för gullig kommentar hos mig. Det värmer ska du veta!

Hoppas vi kan ses på MiMas framåt våren igen! Under behandlingstiden kommer jag ju att vara mycket infektionskänslig så då är det nog bäst att hålla sig hemma.

Kram från Bodil

2009-09-15 @ 21:38:18
Postat av: AnnikaS

Förstår att du blir irriterad, typiskt är oxå att de ringer på de mest olägliga tidpunkter.



Idol är väl underbart! Skrattar som en galning och blir rörd om vartannat.

kram Annika

Postat av: elli

Såg hos Singelpappan att du kommenterat bloggen Ett djupt sår. Här får du veta mer om den

https://www.flashback.info/showthread.php?t=975915

2009-09-19 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback