3 okt - lördagkväll

Förstår inte att jag inte hinner med att blogga under veckorna.
Vad har då hänt denna veckan. Få se....
I måndags var jag på kören, sedan hem och betala räkningar. Tisdag, onsdag vet jag inte riktigt vad jag gjorde. I torsdags var jag inne i stan för att kolla in dit vår Panduro affär hade flyttat, men det var inga speciella erbjudanden där tyvärr. Gick bort till Brunsson och köpte några julpapper istället samt ett par av deras egna stämpelmotiv.
Igår blev det en sväng till stan innan det var After Work på Harrys, var ett tag sedan sist. Kom hem med en tröja och ett par tights. Efter lite mat och ett par öl cyklade jag hem för att se på Idol.

Idag har MiMas firat 1 år, så jag var där och fick bla göra detta julkort.

Fick även ett nytt verktyg demat för mig som man gör egna brads av. Hm, kanske något att införskaffa.
Köpte ett par stämplar som en av deras DT-medlemmar ritar.

När jag kom hem fick jag sticka iväg snabbt ige, sonen skulle ha kläder till maskerad med klassen ikväll. Det blev denna Maffiosstailing

Kavaj, byxor, väst och slips för 235 kr. Helt okej tycker jag. Kavajen var så gott som oanvänd, så den kan han ha till studenten också tänkte vi.

På em blev det världens oväder, regn och blåst så man var glad att man fick stanna innen. Som tur var höll det uppe när sonen gav sig iväg. Undra när han kommer hem igen.

Ikväll har vi tittat på Här är dit liv och Robins. Sedan blev det lite tid här framför datorn :-)




Kommentarer
Postat av: Jaana

Himla sött kort, hörru !



Kramis !

Postat av: AnnikaS

Dina inlägg är efterlängtade, undrar så hur du har det!



Korten är jättefina och det är så roligt att höra om alla härliga pysselträffar som finns hos dig. En apparat för att göra egna brads lät riktigt roligt.

kram Annika

2009-10-04 @ 14:18:31
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback