14 oktober - visst kan hösten vara härlig



Ja vissa dagar gillar även jag hösten, även om de inte brukar vara så många.

Nu är de sista fönstren tätade också så nu är det bara fönstren som ska putsas i resten av lägenheten, kök och vardagsrummet. Sedan ska gardinerna upp, men det är ju sååååå tråkigt att stryka dem.

Håller på att planera både nästa veckas scrappträff och även en omgång julkortskurs som jag ska ha på jobbet. Datum är bestämt och nu ska jag bara komma på vilka kort deltagarna ska få göra. Ska väl börja fundera på datum till vårtensträffar också så det inte krockar med en massa andra som det blev denna gång. Det gälller att bli först med att spika datum ;-)

I helgen väntar fest hos min svåger samt scrappmässan i Göteborg. Är alltid så skoj att gå och insupa inspiration bland så många andra.


Detta borde ha hittat fram nu

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

visst kan hösten vara helt ljuvlig! Fast här har det varit vinter i ett par dagar, men nu har det mesta av snön smält bort igen.

Hur blev det med mässan, blev det lördagen eller söndagen för din del?!

kram Annika

Postat av: Bodil Ödman

Hej Ann-Mari!

Tack för det fina handgjorda kortet som du skickade.Man blir så otroligt glad över sådana här överraskningar. Hoppas det blir bra på dina scrapträffar. Jag kan undra när jag ska kunna vara med. Just nu väntar jag på besked från Lund och därefter startar cellgiftsbehandlingarna. Jag tror inte jag kan vara med förrän framåt försommaren. Men då jäklar.....

Ser att ni har varit flitiga som har tagit hand om så mycket kött. Jag läste om gården - mycket intressant. Jag har beställt köttlåda en gång men det var från Mostorp.

Ha det gott vännen!

Kram Bodil

2009-10-14 @ 21:57:26
URL: http://www.frugredelinsdillen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Håller absolut med om att hösten är härlig och vad kul det låter med scrapbooking mässa! :)

2009-10-18 @ 01:09:44
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback