22 nov - mörker

Idag har det varit ett ända stort mörker ute. Sov ända till 12.30 idag vilket inte har hänt på länge. Vaknade några gånger utan att titta på klockan och eftersom det var mörkt försatte jag sova. Men det visar väl bara att jag behövde det.

Igår var jag på scrappträff med Mimas hela dagen. Hjälpte till lite i kassan + att jag hjälpte till att fixa ordninge efteråt. Kände mig ganska pigg ändå när jag kom hem vis ett-tiden. Men i morse, jaja när jag gick upp då, kände jag av att jag burit en hel del. Så jag nöjde mig med den gympan den här veckan.
Gjorde hela 4 st kort klara. Den här gången tog jag inte emd så mycket eftersom jag vet hur det blir. Tog med för julkortstillverkning och några kit till ett par layouter.
Var med på ett par demos. Bla hur man gör en
julgranskula, det måste jag prova, och hur man gör egna blommor, var också fint.
Mycket prat blev det, både med gamla och nya bekantskaper. Dottern vann två tävlingar, en barn/ungdomsutmaningen,ända deltagare, vinst papper, gluedots samt något mer jag glömt. Nästa tävling var en snabb utmaning. Något att hänga i julgranen, den tävlingen var 100 kr att shoppa för i butiken

Här kommer mina julkort







Den här vikningen var det många som ville ta del av :-)


Kommentarer
Postat av: KarinN

Kul att träffa dig igen. Jättefina kort du gjorde!

Blev impad av din dotters fina "julpåsar" , kul att det blev vinst!!! Så skönt att få sova ut ordentligt, kan man behöva ibland. Ha det så bra tills nästa gång vi ses! Kram Karin

Postat av: Jaana

Vilka söta kort ! Det med snögubben är ju bara helt bedårande.....

2009-11-23 @ 12:37:52
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: AnnikaS

Ibland är det riktigt skönt att få sova ut ordentligt. Du har gjort finfina kort och jag måste säga att den sista vikningen såg spännande ut, kanske man kan få en tutorial?!

kram Annika

2009-11-23 @ 14:53:25
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback