5 maj

Har igentligen inte mycket att berätta idag. Har haft regn både igår och idag. Dock klarnade det upp på em.
Vi fick inte våra semestrar godkända igår. Saknas folk en massa veckor så vi var 6 st som inte får våra veckor alt. får veckor flyttade. Trist. Och detta är bara i ett första stadie, blir det får många barn så kan det bli mer ändringar.

I kväll har jag pratat ett bra tag med min vän S, kul. Blir ju inte så ofta tyvärr, men idag fattade jag luren i alla fall.

Nu ska jag spela lite spel på King.com innan det är dags att gå i säng. Tv´n är ockuperad av någon j*kla fotboll :-(






Kommentarer
Postat av: cina

Åh vilka vackra kort!

kram

Postat av: Lise-Lott G

Åh, vad mycket fint du skapar.



ha det gott!



kram Lise-Lott

2009-05-06 @ 17:43:45
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback