31 maj - morsdag

Först lite bilder från gårdagens festival. Åkte som sagt var dit även på kvällen.
det var då Beat boys som  underhöll




Det kom även gästartister, bla Milla och Micke Syd









Kl 23 kom Little Mike, här svängde det rejält





Åkte sen hem för att se vem som blev årets Robinson. Naturligtvis blev det fel person. Självklart var det Jarmo som skulle vunnit.

Idag har jag  tvättat som vanligt. Åt smaskigt bräckt lax och färskpotatis. Fick blommor och en massa lotter av kottarna.

Detta kort fick min mamma


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det var ett fint kort du skicka till vår mor. Jag glömde bort att skicka något så jag köper en blomma en uteblomma tror jag det blir, nästa gång vi åker ut dit.

Postat av: AnnikaS

Gulligt kort!

Du verkar ha haft en kanonkväll med massor av musik.

kram ANnika

2009-06-01 @ 07:57:54
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback