3 maj, dagen efter

Började morgonen med en tallrik youghert innan jag stack iväg och tränade. Det var en månad sedan sist eftersom jag blev dålig i påsk. Kan tala om att det kändes i kroppen resten av dan

Stack bort och satte på diskmaskinen på jobbet efter gårdagens scrappträff. Vi var ca 20 st som satt och scrappade hela dagen. 6 olika tävlingar fick de tampas med och det gjorde de bra. Bokmärke, morsdagskort, kort med samma stämpelmotiv + 3 LO tävlingar var det.







Själv han jag med 4 st LOs + en till som bara rubriken ska hitta på, låter det bekant ;-) + ett kort. Så jag är riktigt nöjd. Tack alla scrappare och tack mina sponsorer, Atelje Lektyg och Hantverk, Brunsons, Hobbyhuset och MiMas

Gick sedan hem och fixade mej ännu mer frukost och satte mig och tittade på gårdagens Robinson. Sedan var det dags att gå bort och städa undan efter oss. Em har ängnats åt tvätt och slöande framför datorn. Jo just det, har ju deklarerat också. Glöm inte at göar det du också.

Snart ska jag sätta mej och titta på tv och äta årets första rabarberpaj, mums.

Men först lite bilder från vår sommar





Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Den där med mormors goding skulle jag kunna tänka mej att ta hand om ;o)

2009-05-03 @ 21:40:27
Postat av: maria

Hej!



VAd länge sen jag kikade in. Allt verkar bra? Himlans söt bebis :) Kram Maria

Postat av: Annika E

Så fina LOer du gjort! Härligt med pysselträff! Och vilka sommarbilder!! avis Våra gräsmattor har precis börjat bli liiite gröna. Blad på träden har vi inga än. :) kramis

2009-05-05 @ 22:38:47
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback