23 maj - helgsnack

Igår var jag ledig. Skönt. Var en sväng på stan med dottern.
 Köpte en massa byxor till henne + 2 par skor och ett linne. Rena fyndert blev ett par av skorna, 200 kr, rea på Ecco. Snygga bruna pumps. Själv köpte jag också två par. Bla dessa


Lite nudlar på stan blev det så vi skulle orka springa vidare


Blev lite scrappande när jag kom hem





Idag var jag på MiMas coh tittade på när Pia demade färgning med raklödder. Dessa två kort blev det av mitt första försök



Har gjort några LOs också, men dottern tog batteriet till kameran och stack på födelsedagsfest så jag får fota i morgon istället.

Sambon fick något konstigt ryck och började städa ur skafferiet, vilket fick till följd att jag inte kunde se på Babben. För vem vågar låta henne härja fritt i köket.....
Plockade ihop ett par studentkort ikväll, dessa ska bara klistars ihop men det gör jag i morgon.


Kommentarer
Postat av: Carina "Ina"

Jättefina LO:isar och kort. Såg att det var demo på Mimas och hade lite funderingar på raklöddret :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback