15 maj - trött

Just nu är jag trött. Har varit och lyssnat på dottern som spelat i två omgångar ikväll. Kallt blev det på slutet och frös gjorde jag. Det gjorde säkert musikerna och kören som hade sina scenkläder på sig. Inte ens klädda för utevistelse.
I morgon är det scrappträff på Örjansskolan. Just nu har jag ingen som helst lust igentligen. Grejerna ligger fortfarande nedpackade efter min egen träff. Har varit så mycket scrappande ett tag att lusten börjar sina. Men vi får väl se hur det går i morgon. Ska packa om lite i morgon bitti så jag inte drar med så himla mycket, om det nu går vill säga.

Jo just det. Höll ju på att glöma att vi hade ett rån här idag igen. 2 st rånare som kom över en summa pengar. Poliserna har synts runt om i kvarteren under dagen. En kollega hade troligtvis precis hunnit därifrån när det hände.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Nu har jag uppdaterat mig på vad som händer hos dig. Tänkte på dig för ett tag sedan när skolan brann, det är så läskigt tycker jag.



Hoppas att solen snart visar sig ordentligt så vi alla kan få lite extra energi!!!

kraaaaaam Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback